- Subscribe to RSS Feed
- Mark Thread as New
- Mark Thread as Read
- Float this Thread for Current User
- Bookmark
- Subscribe
- Printer Friendly Page
Stöd e-handel
En kund beställde en vara i min webbshop och prövade först ett kreditkort tre gånger som inte gick igenom.
Då prövade kunden med ett annat kort som gick igenom. På orderbekräftelsen står det att ordern betalats med kreditkortet som inte gick igenom. Jag har ännu inte fått några pengar på mitt konto. Nu har dessutom kunden fått en faktura från Klarna men jag har inte heller hållit några pengar från Klarna. Kunden har swishat mig istället. När jag går in på Weebly för att återbetala kunden kommer kreditkortsnumret som inte gick igenom vid köpet upp som CC kort.
Var är pengarna ?? ÖNSKAR NI SVARAR PÅ DETTA OMGÅENDE !! Bifogar kopia på beställningsnumret.
Annulera ordern nu! Jag kan ju inte återbetala några pengar jag inte har fått. Gäller beställningsorder 392129398 belopp 1500 kr
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report
- Subscribe to RSS Feed
- Mark Thread as New
- Mark Thread as Read
- Bookmark
- Subscribe
- Printer Friendly Page
Tack för att du skrev upp igen. Pengarna från din kund kommer att finnas på ditt Stripe-konto. Jag vet inte varför din kund skulle få något från Klarna eftersom vi inte är integrerade med dem. Säljer du din konst via andra plattformar?
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report
- Subscribe to RSS Feed
- Mark Thread as New
- Mark Thread as Read
- Bookmark
- Subscribe
- Printer Friendly Page
Nej jag säljer inte min konst via andra plattformar än denna. Min kund använde sitt Klarna kort som i de fall inte en butik är ansluten till Klarna används som ett vanligt kreditkort. Var hittar jag mitt stripe konto?? Som jag skrev försökte kunden först betala med ett Nordeakort, när inte det gick använde han sitt Klarna kort som är ett kreditkort och det är det kortet som visas när jag vill återbetala kunden. Jag kan ju inte betala när jag inte kan se några pengar och jag vet inte var jag hittar STRIPE KONTOT!!
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report
- Subscribe to RSS Feed
- Mark Thread as New
- Mark Thread as Read
- Bookmark
- Subscribe
- Printer Friendly Page
Ahh! Tack för att du förklarade det - jag är inte bekant med Klarna. Stripe-kontot kommer troligen att vara under samma e-postadress som du använder för ditt Weebly-konto. Försök använda Stripes lösenordsåterställningsformulär för att återställa lösenordet för Stripe så att du kan logga in med dem.
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report