x

Help!!! error message: currency mismatch

I'm new on weebly and I have a problem. I contacted the support team a few timesbut got no answer. Is it normal that the support team doesn't answer our messages?  Maybe, I can get some help here. I have a message error: currency mismatch and because of that I can update my site.http://www.kimresine.ca

717 Views
Message 1 of 7
Report
6 REPLIES 6
Square

Hi @Kimresin I don't see any tickets submitted by your account to support. Are you trying to update from the app or desktop browser?

712 Views
Message 3 of 7
Report

Bonjour j'ai exactement le même problème. Impossible de mettre à niveau et de changer de plan. Même à partir de weekly.com.

Avez vous pu résoudre votre soucis ? J'ai contacté le service client. J'attends une réponse... 

619 Views
Message 8 of 7
Report
Square

Bonjour. Pouvez-vous confirmer la devise dans laquelle vous essayez de payer?

609 Views
Message 8 of 7
Report

Bonjour,

J'ai le même problème, aucune façon de pouvoir upgrader mon plan de Connect à Pro, je reçois sans cesse le même message: currency mismatch... Il n'y a semble t'il aucun moyen de parler à personne, non plus de chatter avec quelqu'un pour nous aider à solutionner le problème, est-ce normal???

J'ai quelques inquiétudes là, parce que nous avons un nouveau site et il ne semble y avoir aucun service à la clientèle....

Si quelqu'un peut me donner des pistes de solutions pour cette difficulté ce serait très apprécié!

Merci!

Danielle

525 Views
Message 8 of 7
Report

Dear,

I have exactly the same issue. I try to expand my Pro Bundle but I get the error message "currency mismatch". I want to expand in €. Can I get support on this please? 

Thank you

426 Views
Message 8 of 7
Report
Square

Thanks for reaching out, @Isabeau

It looks like a support rep was able to help you out with this request. Please let us know if you still have questions. 

422 Views
Message 8 of 7
Report